Це різко виражена протилежність, поєднання, яке може здійснюватися за формою, кольором, об'ємом, текстурою матеріалу і т.д. Поєднання різних тканинних малюнків приносить відчуття динаміки і руху. Звичайно, поєднуючи непоєднуване, необхідно пам'ятати щодо цілісності всього образу - контраст завжди повинен бути виправданий.
Це повторення в костюмі одного елемента, який зустрічається в різних варіаціях. Аксесуари оформлені в одному стилі і кольорі. Цей принцип комплекту був популярний в 50-х роках. Сьогодні такий принцип здається занадто правильним, позбавленим фантазії і індивідуальності.
Це своєрідний перехід від контрасту до схожості - створює більш цікаві і мальовничі зв'язки між елементами. Костюм, колірна гамма якого побудована на нюансах, поєднанні відтінків і напівтонів, виглядає багатшим, складнішим, вишуканішим, ніж вирішений в одному кольорі. Цей принцип дає багато місця для особистого створення.
В основі гармонійних пропорцій знаходяться певні математичні співвідношення. Це єдиний засіб, за допомогою якого можна «змінити» красу. Однак пропорції втрачають весь сенс, якщо вони не пов'язані з людиною. Найвідомішим прикладом гармонійної пропорції є принцип золотого січення. Він також відомий художникам і архітекторам давнини: в сегменті, розділеному на дві частини, менша частина настільки пов'язана з великою, як велика відноситься до всього сегмента, тобто сумі двох частин. Використовуючи принцип золотого січення, можна створити найдосконаліші пропорції в композиції костюма і встановити органічний зв'язок. Однак пропорції втрачають весь сенс, якщо вони не пов'язані з людиною.
Тому співвідношення деталей костюма визначається особливостями фігури, її власними пропорціями. В організмі людини теж є математичні співвідношення між його окремими частинами.
Якщо взяти за модуль умовну одиницю, висоту голови, то у пропорційній фігурі дорослої людини вміщається 8 модулів. Спрощена пропорція говорить про рівність чотирьох частин фігури: від верхньої частини голови до лінії грудей ; від грудей до стегон, від стегон до середини коліна; від коліна до підлоги. Ширина плечей повинна бути 1/4 зросту; Довжина тулуба разом з головою - 1/2; Ширина грудей - 1/6 зросту; Довжина рук - досягнає середини стегна (вимірюється зсередини); Довжина ніг повинна бути 1/2 зросту; голені 1/4 зросту; обхват шиї - дорівнює обхвату ікри; Ширина шиї - досягатє1/4 висоти голови.
Знаючи свої пропорції, можна підлаштувати одяг під себе, щоб зменшити якусь частину тіла, зробити її пропорційною. Зрештою, кожна з нас хоче бути досконалою, і для досягнення ідеалу ви повинні знати, як і що змінити. А завдяки пропорціям все можна регулювати за допомогою одягу.
Ілюзіями візуального сприйняття називають враження спотворення розміру, форми, кольору, пропорцій предметів при певних умовах їх сприйняття. Тобто оптичний ефект змушує нас обманюватися: те, що ми бачимо, не відповідає дійсності. Оптичний обман використовувався ще в давнину. У костюмі ілюзії виникають в основному за рахунок різних поєднань форм, фасонних ліній одягу, тканинного малюнка, кольору, декоративної обробки. Ви можете змінити уявлення про справжні обсяги і пропорції вашого тіла, грамотно поєднуючи і комбінуючи в костюмі світлі і темні кольори, а також різні лінії крою. В основному це основа візуальної корекції фігури.
Розподіл костюма по горизонталі дробить силует, візуально зменшуючи зріст або скорочуючи будь-яку частину фігури
Діагональні лінії - підрізи на одязі, асиметричний виріз горловини, хустка через одне плече. Є проміжними між вертикальними і горизонтальними, привносять динаміку в костюм, крадуть асиметрію у фігурі. Чим ближче лінії до вертикальних, тим більше ілюзія стрункості; чим більше вони прагнуть до горизонталі, тим сильніше здатні розширювати.
Клітинка (квадратами) зазвичай збільшує об"єм, і чим крупніше малюнок, тим сильніше ефект. Лінії, що розходяться від центру фігури вгору - "морський комір", V- подібний виріз горловини, лацкани піджака, хустка, спереду зав'язана на вузлик розширюють верхню частину, звужуючи центр - талію.
Лінії, які йдуть від шиї до гори — волосся, підняте вгору, капелюх з відігнутими полями створюють ілюзію більш високого зросту і величі.
Хвилясті лінії -малюнок на тканині, рюші, хвилі - підкреслюють округлості, вигини тіла, а крім того, додають об"єм. Темні кольори зорово зменшують об"єм, поглинаючи світло, тоді як світлі, і особливо теплі, тони збільшують його. Один колір - в костюмі, витриманому в одному кольорі або в монохромній (неконтрастній) гамі, людина виглядає більш стрункою і вищою ростом. Якщо ж костюм розбитий на контрастні кольорові плями, що чергуються, світлі і темні, то фігура буде здаватися нижче і повніше.
Малюнок, забарвлення тканини уособлюють стиль, створюють настрій і враження про людину. Вибір малюнка багато говорить про Вашу індивідуальності, характер і темперамент. При з'єднанні двох або більше малюнків один з них повинен бути крупнішим. Зазвичай, то що "ближче до тіла", має більш дрібний малюнок, а то, що надіто поверх - більший. Правильне використання декору в одязі дозволяє візуально підкоригувати фігуру, переносячи акцент з недосконалості на гідності.
Режим роботи консультантів
пн-пт 08-00 :: 16-00
RicaMare визнаний "Кращим магазином
жіночого ділового одягу 2019"